
Arena en de KNZB zijn een overeenkomst van vier jaar aangegaan.
De overeenkomst loopt vanaf 1 januari 2013. De overeenkomst geldt voor alle disciplines: wedstrijdzwemmen, schoonspringen, synchroonzwemmen, waterpolo en paralympisch zwemmen. De sponsoring behelst niet alleen kleding, maar ook een jaarlijks geldbedrag.
Meer informatie: www.arenawaterinstinct.com

De NOS is mediapartner van de KNZB en doet verslag van nationale en internationele zwemsport evenementen.
De NOS wil als publieke omroep vanuit haar maatschappelijke taak aandacht besteden aan de Nederlandse sport in de breedst mogelijke zin door het maken van kwalitatieve en onderscheidende sportprogramma’s. De NOS wil de sport promoten en zodoende het algemene niveau van de Nederlandse sport verhogen.
Meer informatie: www.nos.nl

Nederlandse Loterij is een belangrijke inkomstenbron voor de Nederlandse sportwereld. Over de afgelopen 50 jaar heeft Nederlandse Loterij € 1,3 miljard afgedragen aan NOC*NSF en daarmee aan de Nederlandse sport. Dankzij deze jaarlijkse bijdrage worden sportbonden, sportverenigingen, top- en amateursporters ondersteund, talent ontwikkeld en lokale clubhuizen en trainingsfaciliteiten verbeterd. Op deze manier wordt sporten voor iedereen beter en toegankelijker.
Meer informatie: www.nederlandseloterij.nl